Saturday, January 8, 2011

saya suka header saya cantik!!!

tujuan aku  buat entry nie coz nak jd 1o follower cikgu sue untuk mendapatkan header yg dye buat khass tuk follower dye....sy nak!!! boleh kan cikgu sue???  :)

1. jadi follower sue
done!!
2.buat satu entri ngan tajuk: saya suka header saya cantik!!!
sudah!!
3.letakkan banner diatas n link kan pada blog sue...
selesaii!!!
4. nyatakan ciri2 header yang korang suka.
  • header yg cool n simple...
  • xnak bunge2 sebab bukan mat bunge hehehe:P
  • sesuai dgan name sy kentangkiller,,,,,(kentang je la)
  • berdasarkan mr potato dalam toystory 2....:)
5. letak link korang kat komen di sini!
beress....
mudah je kan...ingat.10 orang terawal!
sy ke berape ek????harap2 dapat lah cikgu sue buat kat(nada meminte2 sambil mate bersinar hehe)

itu jelah bebelan kali nie salam..selamat maju jaye cikgu sue....

3 comments:

Suraya said...

hehehe.. me kasih..i will.. n lau leh add sue kt fb tuk sue tnye ciri2 lnjut, n diskus mcm mne yg kmu nak..:)

kentangkiler said...

errmm id fb sue???

Suraya said...

surayafaizal91@rocketmail.com