Friday, January 7, 2011

rindu sangat dekat sekolah!!!

time skema dulu hahaha
salam sumeRRR!!! terase ngantuk lak sekarang nie...maklumlah sudah hapir pukul 3 pg nie....pejam celik..bgun tdo,makan tdo,on9 tdo,tdo2 hehehe berape banyak tdo da....dah genap seminggu aku xpegi sekolah rupenye!!!!
bukak ponteng lahh!!! aku baru je lepas spm nie n asek menagguk je dpan pc....terase rindu pulak dengan sekolah aku 2.....teringin nak jumpe mak2 aq yg buat aku pandai selame nie....difikir2 balik jase dyeorg memang sangat2 bernilai bg aku....sumpah aku cakap dulu aku memang degil dengan dye org nie malas nak g sekolah pown satu hal gak....n bile dah x sekolah terase mcm nak sangat sekolah..rase best je.....nak tau sape  cikgu2 yg pena ajar aku kat SMK DATO' BENTARA DALAM SEGAMAT form5????
ini dye:
nie cg kimia aku..name dye Rabiatun Adawiyah
dye nie banyak mengajar aku selok belok pasal kimia walaupun aku selalu buat hal lah,main2 lah but dye sangat sporting time mengajar :P....sory cg sy banyak buat salh time dulu2
kiri 2 cg bm aq zuraini jusoh n kanan cg fauziah abu hassan
cg zuraini nie banyak buat tranformasi kat kelas aku dulu...dye banyak bg tunjuk ajar buat karangan n komsas bm terbaik....dye bayk bersbr dengan kelas aku....cg fauziah pulak emak kepade kawan aku @farhana...farhana 2 adalah top 1 pelajar kat sekolah aku nie!!! dye sangat pandai.....cg berdue nie antare cg yg sporting dalam sekolah aku nie...
nie cg lukisan kejuruteraan aku:cg razi
cg razi nie expert dlam subjek lk...dye nie banyak ajar aku sampai aku dapat A dalam lk nie.....dye sangat mengharap kelas lk thun 2010 semua dapat A....aminnnn minx2 semua A yeww...

banyak lg cg yg xdapat aku detect gambar mereka.....antare nye:

  • cg gan bee kean@big mama aq hehehe dye nie guru kelas aku....dye ajar fizik kelas aku...banyak kenagan lawak dalam kelas aku nie same dye...antarenye aku kene tahan balik lambat disebabkan main2 dengan kawan sebelah aku....time 2 dye brainwash aku dgn kawan aku...insaflah jugak heheh...hal lain pulak,ade membe kantoi meniru time pekse disebabkan segumpal sampah yg jatuh bawah meje...pandai buat toyol tp xreti kaber hahaha bnyak jugakla cite dye...thankz cg gan!!! ajar sy slame nie.......
  • cg gan bee kean: cg math aku...lawak orgnye....dye nie xboleh tengok aku free je mesty suruh aku buat latihan math.....asal dye tnye mane latihan dye suh  buat...aq: otw cg!!!
  • cg zurina:dye ajar aku sejarah....menariknye tentang dye ialah dye nie suke bercerite n suke layan member aku  merepek hahaha...tanye je ape pasal sejarah...sume dye leh jawab xdhallah....dye kalau bab disiplin memang tegas....dye terkenal dgan cubitan bise nye :)
  • cg sabri:dye ajar aku pj...garang beb!!! hahaha time pj je dye selalu buli kite ble men games dgan dye....terkenal dgan rotan n motor kriss dye 2...
  • ustaz zainudin: ajar aku agame islam.....cool je dye....suke bercerite....
  • cg admath aku:power chess genius...suke buat lawak...
  • cg lim syok feng :sivik(mcm silap je...sorry cg)
  • teacher hayati: penyabar org nye...banyak bg tunjuk ajar bi...cool je...

banyak lg cg yg banyak bg ilmu kat aku selame aku sekolah nie...maaf cg sume sy xsempat taip name semua atas sebab2 nak tido nie huhuhu....nt hari guru sy pasty buat 1 post pasal cg....sampai dsini saye taip panjang lebar yew....harap ilmu yg korang curahkan dapat aku gune tok teroke hidup nie....ampun maaf dari aku murid mu :P....rindu korang lah!!!!




6 comments:

kentangkiler said...

pukul 4.30am selesai...still xleh tdo huhuhu

Madd said...

zaman sekolah....
bayak main2...

kentangkiler said...

sekarang baru terase ruginye

FadhDeela said...

sek la tempat yg best!! ada kawan2..dah keje nie penat n letih..sek jugak yg terbaikk..rindu sek ku!!

im following u :P

kentangkiler said...

hahah lagu sekolah ingat lg x???

mamat said...

oit slh lah..ckgu math kita cikgu gan be sew huat atau dikenali cikgu gan sweat heart..HAHAHA