Thursday, January 6, 2011

pening mencari kerja ...

salam....inilah akibatnya bila seorang pelajar lepasan spm mencari kerja...semua yg aku mohon xpernah dibalas mahupun direply...teruk sangat ke status lepasan spm nie...aku tau lah taraf lepasan spm nie kecik tp xbermakne xd pengalaman....kerje yg aku harap2 sume tinggal harapun huhuhu.........
sedehnye bile kenang nased kite yg terumbang ambeng nie.....hidup aku dah mcm layang2 terputus tali dahh...
buat bende sume rase gelisahh...sume xkene.....
dah bayak jugak borang aku isi nie,sekarang hanye perlu menunggu keputusan yg ariff je hehehe....
rasenye aku kene buat sign yg kat atas nie kot  then pergi setiap tempat tok cari kerje hahaha mcm haram sehh!!!!
hari2 cari kerja....kerja mesti kerja lalalala :)
teringat kat lagu pakcik hussen nie hahaha........
yg penting "life must go on no matter what happend"(men tibai je nie haha) walaupun poket da rabak!!!!!
harap2 dapat la kerja yg boleh bg aku pengalaman n ajar aku erti hidup sebenar tanpe tempat bergantung dgn makbapak.....haishh naseb ko la labuuu....:)

1 comment:

burst said...

hope nnt dapat kerja yang best....