Friday, August 12, 2011

kembali berblogging





Perhatian, entry kali ini mempunyai kandungan yang berkaitan dengan penulis dan tidak ada kaitan dengan mana2 orang sama ada yang masih hidup atau pun telah meniggal dunia.Ini adalah coretan suka2 seorang pelajar kolej matrikulasi johor :)


 ASsalamMuaLaIkum....Bole dikatekan  dah lame jugaklah aku tak update blog nie....dah berhabuk blog nie aku xsentuh kot!!...Biasalah, dunia blogging ni  ada pasang surutnya, ada masa semangat dan tak kurang jugak boleh hilang semangat. Untuk nak amek balik semangat tu kadang-kadang memang agak susah dan mungkin ia bergantung kepada sesetengah individu bagaimana untuk mengatasi masalah semangat yang hilang. Adakah korang pernah rase situasi mcmni?


okay...first aku minx maaf kat korang semue sebab aku semakin hari semakin sibuk dengan study aku yg makin serabut nie....yaaALLAH....tuhan je tau seksenye otak aku nie kene perah 2 tiap2 ary...aku sekarang belajar kat  kolej matrikulasi johor dekat tangkak johor...okla last sekali azam aku,aku nak update blog nie walaupun jarang2....sian blog aku nie terbia jee hehehe


Susunan ayat lintang pukang kan???..kena belajar balik..takpe..pelan-pelan kayuh...itu kata mereka..kata aku?

No comments: