Wednesday, December 22, 2010

tuan tanah out of one's mind

  • name aku nizam @ kentangkiller(FB)
  • seorang yg:
  1. hate calulation
  2. like memorize
  3. may talk too much
  4. may be the silent person n friendly if be trigger 
  • seorang yg tidak suka dimanipulasikan oleh orang yg suka menilai seseorang tanpa mengenali diri sendiri... 
  •  suka berfikir luar daripada kotak..
  • anak pertame daripade due org adikbradik...
  • dilahirkan dikatil hospital segamat yg hampir nak roboh dlu(sekarang dah maju ade wifi) :) nak tau mcmane rupe bentuk hospital segamat time zaman charles brooke dlu tanye tuan tanah nie http://ah-pex.blogspot.com/
  • berumur 17tahun 4bulan 15 hari 3 jam 5 minit 3 saat pd 23.12.10 jam 11.09 23 saat..
  • suke membace tp xske menulis...
  • suke membantah cadangan orang daripada setuju....
  • suke nyusahkan kawan aku yg perangai skema katak....
  • bersikap keterbukaan n annoying people...kalau korang xsuke....ahh lantak...
  • berminat dengan sejarah2 dunie sebab orang yg lupe sejarah akan mengulangi kesilapan yg dilakukanye dulu...
  • sangat berminat dengan dunia fotografi........
aku rase 2 jelah yg aku boleh share dengan korang pasal diri aq...harap2 aku dapat post something interesting lg.....k lah aq chow dlu.....

No comments: